Laatste paar weekjes - Reisverslag uit La Latina, Spanje van Laura Haaksman - WaarBenJij.nu Laatste paar weekjes - Reisverslag uit La Latina, Spanje van Laura Haaksman - WaarBenJij.nu

Laatste paar weekjes

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Mei 2014 | Spanje, La Latina

Buenas tardes!

Voor ons nog paar weekjes in het mooie Madrid, maar helaas hebben we al van vele vrienden afscheid genomen.

Vorige week zijn we (Anouk en ik) met nog 3 andere meiden naar Valencia gegaan by airplaine! We vetrokken om 7 uur 's ochtends en we waren om 8 uur in Valencia. We zaten in een super appartement aan het strand. We hebben die dag ook heerlijk op het strand liggen bakken. 's Avonds hebben we in het centrum gegeten en de volgende dag hebben we in het centrum rondgelopen. Na lekkere tapas gegeten te hebben moesten we weer terug richting ons appartement om onze tassen te pakken en naar het vliegveld te gaan. We hadden nog bijna onze vlucht gemist omdat we rustig bij de Burger King aan het eten waren, maar door een sprintje naar het vliegtuig hadden we onze vlucht gelukkig nog gehaald. Valencia is echt een hele mooie stad met veel sfeer, zeker een aanrader!

Nog 4 weekjes en dan komen we alweer terug. Ik ga het hier heel erg missen, maar ik heb stiekem ook wel super veel zin om iedereen weer te zien!

Hasta luego!

• 11 Mei 2014 - 14:51

Ingrid:

Geniet de laatste weekjes er nog maar van!

• 11 Mei 2014 - 15:39

Laura Haaksman:

Zal ik zeker doen :)

• 11 Mei 2014 - 18:53

Paps:

hacer algunos más semanas de coc. Saludos papá

• 11 Mei 2014 - 18:56

Paps:

Haha...nog veel plezier meid...Enjoy!
    Paps

• 12 Mei 2014 - 15:37