Tijd vlieeeegt - Reisverslag uit La Latina, Spanje van Laura Haaksman - WaarBenJij.nu Tijd vlieeeegt - Reisverslag uit La Latina, Spanje van Laura Haaksman - WaarBenJij.nu

Tijd vlieeeegt

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 April 2014 | Spanje, La Latina

Holaaaa!

We hebben net een heerlijke vakantie gehad met heerlijk weer. We beginnen ook weer lekker rustig want deze week hebben we 3daagjes stage gehad en aankomende week hebben we er ook maar 3 en.....

WE GAAN NAAR VALENCIA! :)
Anouk en ik gaan nog met 3 andere meiden naar Valencia! We hebben een eigen appartement aan het strand en we gaan waarschijnlijk met het vliegtuig waarmee we 1uur onderweg zijn haha!

We zijn stiekem al aan het aftellen want we zitten hier nog maar ruim 5 weken. De tijd vliegt maar dat betekent wel dat we het super naar onze zin hebben. We hebben veel leuke feestjes meegemaakt en we hebben ook even Hollands gedaan. We zijn naar een Holland party geweest in een 5 sterrenhotel op het dakterras. Er waren ook Duitsers, Franse, Spaanse en nog veel meer verschillende nationaliteiten die op onze Nederlandse muziek hebben gedanst.

We hebben het wel druk met school dus er wordt ook nog veel gewerkt. Stage gaat helemaal prima, we hebben het erg naar ons zin en gelukkig zijn ze ook tevreden over ons :)

Hasta luego!

• 27 April 2014 - 19:38

Frank:

Haha kan wel zien dat je Spaanse les hebt.....;-))
    Super dat je het naar je zin hebt en geniet er nog maar flink van.