Te vroeg gejuicht.. - Reisverslag uit La Latina, Spanje van Laura Haaksman - WaarBenJij.nu Te vroeg gejuicht.. - Reisverslag uit La Latina, Spanje van Laura Haaksman - WaarBenJij.nu

Te vroeg gejuicht..

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Maart 2014 | Spanje, La Latina

Hola hola!

Helaas hebben we te vroeg gejuicht en was het weer maar voor 2 weekjes geweldig mooi. Het is nu rond de 15 graden, veel wind en af en toe regen. Het goede nieuws is wel dat als we vakantie hebben (over 2 weken) dat het weer mooi wordt! Het weer is natuurlijk maar een bijzaak maar het is wel erg dat het in Nederland gewoon mooier is.. haha.

Het gaat nog steeds hier helemaal top. Mijn ouders waren afgelopen week hier op vakantie. Ze zaten in een super mooie studio en we hebben goed de toerist uitgehangen. We hebben in zo'n rode dubbeldekker gezeten en we zijn voorbij alle bekende en mooie plaatsjes geweest en we konden uitstappen wanneer we wilden. We hebben o.a.het paleis de tempel en de stadions bekeken. Het was super leuk om ze weer te zien!

We hebben vandaag nieuwe huisgenoten erbij gekregen. Ook 2 Nederlandse meiden dus dat wordt heel gezellig. Het was toch wel luxe met z'n 2e en allebei een eigen badkamer haha, maar helaas ;) Vanavond gaan we met alle meiden naar de bekende discotheek Kapital.

Hoe is het in Nederland?? Ik begin jullie een heeeeel klein beetje te missen haha

Liefs,

Laura