Heerlijk weer, eindelijk! - Reisverslag uit La Latina, Spanje van Laura Haaksman - WaarBenJij.nu Heerlijk weer, eindelijk! - Reisverslag uit La Latina, Spanje van Laura Haaksman - WaarBenJij.nu

Heerlijk weer, eindelijk!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Maart 2014 | Spanje, La Latina

Hola!

We zitten hier alweer 6 weekjes om precies te zijn. Paar weekjes geleden is mijn moeder overgevlogen voor mijn verjaardag. Dat was echt kei leuk, we hebben lekker gegeten en met Madrid Students hebben we 's avonds lekker wat sangria gedronken.

Vorige week mochten we eindelijk verhuizen naar La Latina, in het centrum van Madrid in ons spik splinter nieuwe appartement. Gelukkig hadden we veel hulp want mijn vriendinnetjes Amy, Rebekka en Carlijne waren die dag aangekomen voor een super leuk weekend. We hebben al onze spullen in een taxi gepropt ik ben samen met Rebekka en Amy met de metro gegaan met nog paar koffertjes. Dit was het eerste weekend met super weer. We hebben lekker in het mooie Retiro park gelegen en gepicknickt, geshopt en natuurlijk tapas gegeten. Helaas vloog de tijd voorbij. Nu zitten we precies één week in ons nieuwe appartementje en het bevalt echt super!

Stage bevalt ons ook echt super goed. We hebben in onze 3e week al meteen een inspectieweek meegemaakt. Dit was erg apart want de leerkrachten waren zelfs een beetje nerveus. Gelukkig is alles helemaal goed gegaan en heeft de school positief feedback gekregen. Verder hebben we nog Spaanse cursus, veel tijd om rond te reizen en mooie plaatsen te bezichtigen hebben we nog niet, maar dat komt nog wel!




  • 16 Maart 2014 - 09:11

    Frank:

    Hey leuk verslagje
    Is de lekkage al gestopt of zwemmen jullie nog rond?
    De dames (Carlijn,Amy,Rebekka) hebben het erg naar hun zin gehad vertelde ze mij.
    Garoetjes


  • 16 Maart 2014 - 11:54

    Laura Haaksman:

    Haha, alles is niet helemaal soepel gegaan ja ;)
    Ik was aan het afwassen en toen ik klaar was haalde ik de stop eruit. We hoorde ineens kei veel lawaai van het water dus keken we naar beneden en heel de keuken liep vol met water! Gelukkig kwam onze huisbaas meteen en heeft hij het kunnen maken haha.

    Mooi, ik vond het ook echt super gezellig :)

Tags: Anouk Sannen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 3785

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Juni 2014

Madrid avontuur

Landen bezocht: